اگر با سفر به طبیعت متوجه گذر زمان نمی‌شوید، از تماشای بناهای تاریخی و آشنایی با آداب و رسوم مختلف هیجان زده‌اید و قصد دارید به عنوان یک تورلیدر فعالیت کنید، اولین قدم این است که در یک آموزشگاه گردشگری مناسب ثبت نام نمایید. موسسه آوای طبیعت گلستان با ۱۰ سال سابقه درخشان در حوزه گردشگری، یکی از بهترین آموزشگاه‌ها در ایران است که زیرنظر وزارت میراث فرهنگی و گردشگری دوره‌های آموزشی مربوطه را به بهترین کیفیت برگزار می‌کند.

ویژگی‌های موسسه آوای طبیعت گلستان

این موسسه با برگزاری دوره‌های متنوع تنها بر یک حوزه متمرکز نیست و فراگیران می‌توانند متناسب با علاقه خود، یک دوره خاص را انتخاب نمایند. برگزاری این تعداد دوره با وجود حفظ کیفیت، نشان از پویایی این آموزشگاه دارد. برخی موسسات از زمان تاسیس خود تنها در ۲ یا ۳ سال دوره برگزار کرده‌اند یا به اصطلاح مشغول فعالیت بوده اند؛ این در حالی است که موسسه آوای طبیعت گلستان در طول ۱۰ سال از زمان تاسیس خود حضور فعالی داشته است و هرساله در حال خدمت‌رسانی به فراگیران و علاقمندان به حوزه گردشگری می‌باشد.

این مجموعه دارای پشتیبانی قوی از زمان ثبت نام تا دریافت مدرک توسط متقاضی بوده و مشاوران در تمامی مراحل همراه فراگیر بوده و پاسخگوی سوالات مربوطه خواهند بود. همچنین جزوات، کتب و در کل منابع آموزشی نیز به فراگیران ارائه می‌شود تا در طی دوره مشکلی نداشته باشند.

فضای آموزشی مناسب و همچنین اساتید باتجربه و نمونه کشوری از دیگر ویژگی‌های موسسه آوای طبیعت گلستان به شمار می‌آیند. امکان پرداخت اقساطی هزینه دوره‌ها نیز فراهم شده است تا تمامی فراگیران بدون دغدغه دوره‌ها را بگذراند، مدرک خود را دریافت کرده و به عنوان یک راهنمای تور موفق مشغول فعالیت شوند. شایان ذکر است که آوای طبیعت گلستان فراگیرانی را که مدرک خود را دریافت کرده‌اند، به مراکز گردشگری جویای نیروی انسانی معرفی می‌کند.

دوره‌های موسسه آوای طبیعت گلستان

به طور کلی دوره های آوای طبیعت گلستان شامل موارد زیر است:

  • دوره راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی
  • دوره راهنمایان طبیعت گردی
  • دوره راهنمایان محلی
  • دوره مدیرفنی بند ب (آژانس های مسافرتی و گردشگری)
  • دوره مدیرفنی بند الف (آژانس های هواپیمایی)
  • دوره کارکنان اقامتگاه‌های بوم گردی
  • دوره مدیریت تخصصی اقامتگاه بوم گردی
  • دوره مدیریت عمومی تاسیسات گردشگری

تمامی دوره‌ها به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شوند. در دوره آنلاین نیز مانند حضوری، تمامی مطالب به طور کامل ارائه می‌شوند و مدرک ارائه شده برای فراگیران دوره آنلاین، تفاوتی با حضوری ندارد.

به این نکته توجه کنید که بعد از گذراندن دوره و موفقیت در آزمون‌های داخلی، باید در آزمون جامع برگزار شده توسط وزارتخانه شرکت نمایید. بعد از قبولی در این آزمون می‌توانید کارت تورلیدری خود را دریافت کنید. شما می‌توانید جهت ثبت نام و یا کسب هرگونه اطلاعات بیشتر، از طریق شماره تلفن‌های ذکر شده با کارشناسان موسسه آوای طبیعت گلستان در ارتباط باشید.