هتل های 5 ستاره تهران

هتل‌های 5 ستاره به ویژه در تهران، اقامتگاه‌های لوکسی هستند که تمام امکانات رفاهی و راحتی را در اختیار شما قرار می‌دهند. هر هتل 5 ستاره دارای امکاناتی از قبیل صبحانه باکیفیت، کافه و کتابخانه، باشگاه و استخر، رستوران با فضای باز، رستوران‌های شیک برای ناهار و شام و امکانات مجلل دیگر است. با رزرو هتل 5 ستاره در تهران از طریق اپلیکیشن‌ها و سایت‌های مختلف می‌توانید بهترین خدمات را با بهترین قیمت و بالاترین میزان کیفیت دریافت کنید.

معرفی هتل‌های 5 ستاره تهران

اسامی زیر شامل کلیه هتل در تهران با تعداد ستاره 5 و کیفیت بالا هستند.

هتل استقلال تهران

هتل استقلال تهران بزرگ‌ترین هتل 5 ستاره ایران در شمال تهران است. این هتل در زمینی به مساحت 70 هزار متر مربع واقع شده و در مکانی مناسب با دسترسی آسان به خیابان ولیعصر و اماکن مهم شهر قرار گرفته است. بیش از 550 سوئیت و اتاق مجهز به امکانات رفاهی در این هتل وجود داشته و مکانی ایده‌آل برای سفرهای تجاری و کاری است.

این هتل تهران 11 رستوران متنوع دارد که در میان آنها رستوران‌های ایرانی، فرنگی و دریایی نیز دیده می‌شود و البته صبحانه‌های آن بی‌نظیر است. همچنین امکاناتی مانند سالن‌های همایش، استخر، سالن‌های ورزشی و تالار عروسی نیز در آن وجود دارد. پرسنل مجرب هتل استقلال تجربه اقامتی خاطره‌انگیزی را برای شما فراهم می‌کنند.

  • آدرس هتل استقلال تهران: تقاطع بزرگراه شهيد چمران و خیابان ولی عصر، چهارراه پارک وی

هتل پارسیان آزادی تهران

هتل پنج ستاره پارسیان آزادی یکی از مدرن‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های ایران است که پس از بازسازی و تغییر دکوراسیون توسط کارشناسان خارجی، بازگشایی شده است. این هتل دارای 475 واحد اقامتی لوکس در 26 طبقه بوده و با منظره‌ای زیبا از رشته کوه البرز و تهران واقع شده است.

از جمله امکانات مهم هتل می‌توانیم به دسترسی آسان به نمایشگاه بین المللی، مرکز اجتماعات سازمان صدا و سیما، سالن اجلاس سران اسلامی و جاذبه‌های گردشگری محلی اشاره کنیم. همچنین امکانات دیگری نظیر رستوران‌های متنوع، فست فود، کافی‌شاپ، گیفت شاپ، سالن‌های همایش و گردهمایی، کلوپ ورزشی و … را هم می‌توانید در این اقامتگاه ببینید.

  • آدرس هتل پارسیان آزادی تهران: تقاطع بزرگراه چمران و یادگار امام

هتل پرشین پلازا تهران

هتل پرشین پلازا در منطقه عباس آباد تهران با زیربنای 13000 متر مربع در سال 1397 افتتاح شد. این هتل مدرن دارای 16 طبقه و 96 اتاق لوکس با امکانات رفاهی مناسب است. پرسنل آموزش دیده و مجرب هتل پرشین پلازا تلاش می‌کنند تا اقامتی به یادماندنی را برای میهمانان خود فراهم کنند.

  • آدرس هتل پرشین پلازا تهران: سهروردی شمالی، چهارراه کیهان، خیابان میرزایی زینالی شرقی

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران در سعادت آباد، یکی از بهترین مناطق پایتخت، در سال 1394 با طراحی مدرن و 400۰ اتاق و سوئیت در 21 طبقه افتتاح شد. این هتل با لابی مجلل، خدمات لوکس و پرسنل حرفه‌ای، به تمام نیازها و انتظارات مسافران پاسخ می‌دهد. قرارگیری در ارتفاعات سعادت آباد، چشم‌انداز زیبایی از تهران را ارائه می‌دهد.

همچنین در داخل هتل نیز یک لابی شیک، سالن‌های گردهمایی و امکانات متنوع وجود دارد که می‌توانید از آنها بهره‌مند شوید. امکانات دیگر این مجموعه نیز شامل مرکز خرید، رستوران‌ها، فست‌فود، سالن ماساژ و خدمات خاص دیگر است. نزدیکی به پارک‌ها و آب‌وهوای مطبوع منطقه، از جمله دلایلی است که مسافران این هتل را انتخاب می‌کنند.

  • آدرس هتل اسپیناس پالاس تهران: سعادت آباد، انتهای بزرگراه یادگار امام، میدان بهرود، خیابان عابدی، کوچه 33

هتل هما تهران

هتل هما تهران در منطقه ونک با 16 طبقه و 177 اتاق و سوئیت مدرن و لوکس نیز در لیست ما قرار می‌گیرد. این مجموعه با چشم‌اندازی منحصر به فرد از رشته کوه‌های البرز و باغی زیبا، یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره تهران است. مکان عالی هتل هما به مراکز فرهنگی، سیاسی و اقتصادی تهران دسترسی آسانی را فراهم می‌کند. همچنین نزدیکی به مراکز خرید ونک و خیابان ولیعصر، جاذبه‌های تهران مانند موزه پول، موزه زمان و پارک ملت، از مزایای هتل هماست. در این مجموعه رستوران دلفین و امکاناتی مانند استخر، سونا جکوزی و سالن بدنسازی نیز ارائه می‌شود و در نهایت با پرسنل آموزش دیده و مجرب، تمام تلاش خود را برای ارائه اقامتی به یادماندنی برای مهمانان خود انجام می‌دهد.

  • آدرس هتل هما تهران: میدان ونک، خیابان ولی عصر، خیابان شهید خدامی، شماره 51

هتل ویستریا تهران

هتل ویستریا تهران در مرداد ماه سال 1398 با 5 ستاره افتتاح شد. این هتل در منطقه شمال تهران و ارتفاعی بلند قرار گرفته و دسترسی آسانی به اماکن گردشگری مهم مانند کاخ سعدآباد، کاخ نیاوران، باغ فردوس، موزه سینما، پالادیوم و ارگ دارد. این هتل با چشم‌انداز زیبا از رشته کوه‌های البرز و امکانات مدرن، یک محیط دلپذیر را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. هتل ویستریا تهران با پرسنلی مجرب و آموزش‌دیده، آماده پذیرایی از شماست.

  • آدرس هتل ویستریا تهران: تجریش، چهارراه قدس، خیابان دربند، نبش خیابان احمدی زمانی، پلاک 1

هتل رکسان تهران

هتل رکسان تهران، یکی از اولین هتل‌های فرودگاهی کشور و عضو گروه هتل‌های اکور فرانسه است. این مجموعه در ضلع جنوبی ترمینال اصلی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی قرار گرفته و دارای 11 طبقه با 296 اتاق مدرن به همراه امکاناتی راحت است. از آنجایی که رکسان به دور از شلوغی‌های شهر تاسیس شده، فضای آرام‌بخش و خوبی را برای مسافران مهیا می‌کند. این هتل با استفاده از تجهیزات مدرن، استانداردهای بین‌المللی و پرسنل مجرب، آماده پذیرایی از شماست.

  • آدرس هتل رکسان تهران: کیلومتر 30 اتوبان تهران-قم، روبروی ترمینال یک فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)

رزرو اینترنتی هتل‌های 5 ستاره در تهران

علاوه بر هتل‌ها، اقامتگاه‌های متنوعی مانند هتل آپارتمان، سوئیت، هاستل و ویلا نیز در تمامی شهرها وجود دارند. اما اگر به یک اقامت لوکس و لاکچری علاقه دارید، بهتر است لیستی که در این مطلب گفته شده را در ذهن خود بسپارید. برای پیدا کردن لیست اقامتگاه‌های تهران، می‌توانید از سایت اسنپ تریپ استفاده کرده و مشخصات هر اقامتگاه را مشاهده کنید. سوئیت‌ها و خانه‌های اجاره‌ای نیز در تهران وجود دارند که برای اقامت کوتاه مدت مناسب هستند و ممکن است قیمت آنها ارزان‌تر باشد. اگر شما هم تجربه اقامت در هتل‌های 5 ستاره تهران را داشته‌اید، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.